Borta bra men hemma bäst

Hej hallå och godmorgon. Det står klockan sju på schemat men ingen är uppe än, suck.. Nåväl, vad passar då inte bättre än att skriva ett blogginlägg? Som ni kanske förstår börjar jag bli sjukt nervös inför min hemresa, och jag längtar så himla mycket tills jag står där på Arlanda och har alla "hejdås" och hela flygresan bakom mig. Det kommer kännas otroligt skönt! Jag kan ju också berätta att förutom min allra första helg hemma så är de tre kommande helgerna redan planerade med diverse kalas och kräftskivor. Det känns toppenbra! Under hela året har jag fått massa inbjudningar jag aldirg kunnat gå på, men nu kan jag fanken tacka ja till precis allt. Underbart! Min allra första helg vill jag bara slappa, träffa alla och äta god mat. Jag vill njuta till hundra procent och känna att jag verkligen är hemma. För det vet jag inte om jag har fattat än. Hemma. Det låter ju nästan för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0