What happens i Vegas stays in Vegas

Jag har haft en underbart bra dag tillsammans med Danielle och Mathilda. Även om det har regnat och vi inte kunde göra så mycket känner jag mig ändå nöjd med dagens achievements, vi bokade nämligen Las Vegas! Det kommer bli helt galet sjukt kul. Vi åker morgonen fredagen den 17 februari och kommer hem söndagen den 19 eftermiddag/kväll. På fredagen när vi kommer dit kommer vi hyra en bil och åka till självaste Grand Canyon, vilket blir en liten raodtrip för det är ganska långt dit. Men eftersom det är typ nummer ett på allas våra listor innan vi kommer hem till lilla Sverige är det ett måste. Det kommer bli så grymt! Lenka och hennes vänner ska åka dit samtidigt så vi alla kommer ni ses och ha de kanonkul. Jag kan knappt vänta! Och det bästa av allt är ju att jag har fyllt 21 då. Tralalala! Tack för idag tjejer, det var härligt att få visa er ett regnigt Marin. Vår trio är ju allt för bra, och det är så jäkla synd att vi bara kommer ses på helger framöver. By the way när jag ändå skriver så kan jag berätta att min psykologikurs startar på college imorgon och jag känner väl att jag inte har hundra procent koll på läget. Jag får gå dit helt enkelt och göra mitt bästa. Det som är asbra med mina studier här är att jag kan gå till skolan och det tar kanske tio minuter, så jäkla skönt! Känns verkligen toppen att det här med studierna, timmarna, kurserna och credits löste sig till slut. Jag är på g nu och mitt kvarstående halvår kommer bli awesome!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Du kommer att tycka om Las Vegas och Grand Canyon, jättehäftiga ställen.Riktigt avundsjuk på dej. Kram

2012-01-26 @ 09:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0