TGIF

För er som är lite till åren och inte vet vad rubriken betyder så kan jag ju berätta att dessa bokstäver står för "thank god it`s Friday". Ganksa passande tycker jag eftersom det är fredag. Idag fick jag lite ledigt mellan tio och tolv så jag drog till gymmet och sprang en halvtimme. Även om jag tycker det är astråkigt att gå till gymmet gick det faktiskt väldigt bra. Jag tycker det är så skönt att duscha och fixa sig där, och sen när man kommer hem är man liksom klar. Superbra! Dessutom är duchstrålen på gymmet bättre än den jag har här hemma så jag får nog göra det till en vana. Fredag idag då, vet inte med säkerhet vad jag ska göra ikväll men det lutar åt bio med tre svenska tjejer. Varav en känner jag lite grann nu efter mina två veckor här i Larkspur. Att hitta svenska au pairer här är en baggis och jag har redan hittat två olika "gäng" jag kan vara med. Så var inte oroliga (mamma), det går ingen nöd på mig. Vi får se om jag kan ta mig till Burlingame på söndag och träffa mina ladies, men om det ska regna så här förbannat så vette tusan. Hoppas ni i Svedala får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0