Självständig träning?

Regnet upphörde faktiskt efter att jag skrev mitt tidigare blogginlägg och dagen blev väldigt lyckad. Jag började som sagt med att skypa med dem där hemma, vilket alltid är lika trevligt, sedan blev det gymmet. Det verkar alltid vara proppfullt på mitt nya gym och man får liksom stå och vänta på att löpbanden eller crosstrainerna ska bli lediga. Så irriterande! Men men. Jag körde lite styrka samt tjugo minuter intervallöpning, tack för tipset mamma! Tiden gick dessutom så mycket fortare när man hela tiden tänkte "2 minuter till" samt "en minut till", detta gillas skarpt. Jag är en sådan person som har svårt att ta mig själv i kragen och jag fuskar gärna lite. Jag har liksom svårt att köra slut på mig själv och jag tycker det är rent ut sagt tråkigt att träna själv. Med fotbollen var det en helt annan grej och jag saknar det. Då var det ju liksom kul att springa omkring när man gjorde de olika övningarna, och att spela match var det bästa jag visste. Men att stå en halvtimme på löpbandet eller sitta i någon maskin är något mitt psyke inte klarar. Jag får skärpa mig! Efter gymmet träffade jag några svenska tjejer och åt lunch i San Rafael, som det heter, och det var mycket trevligt. Efter det drog fyra av oss vidare till ett nyöppnat café och tog en kaffe. Nu ska jag snart börja jobba och dagen har minst sagt varit mycket bättre än jag trodde den skulle bli. I morgon kommer mina två fina flickor hit och ska spendera dagen tillsammans med mig. Awesome!
Köpte ett nytt halsband igår för 6 dollar (42 kronor) och jag måste säga att jag gillar det skartp. Fjädrar är himla fint!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du ser, det är bra med intervall på löpbandet, precis så tycker jag också. Det går mycket fortare när man är fokuserad på 2 min - 1 min -2 min osv Superbra Anzo!!!!



Halsbandet ser jättefint ut ,speciellt till den där fina tröjan!

2012-01-22 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0