No sunshine today

Äntligen! Japp, vi har numera trådlöst internet här i huset och jag är överlycklig. Tittar in på facebook stup i kvarten bara för att, men ingenting händer ju så ofta när hela Sverige ligger och sover. Haha. Det känns i alla fall toppen och på lördag ska jag skypa med familjen där hemma. Goodie! Ett annat "äntligen" är att det regnar. Jag tycker i och för sig inte att det är så kul, men så här torrt som det har varit här under denna höst/vinter har det inte varit sedan slutet på 1800-talet. Ganska så galet faktiskt, och ganska så bra att jag prickade in detta år så jag får uppleva Kalifornien från sin vackraste sida (som inte setts på typ 130 år, men ändå..). Vi får se hur länge regnet håller i sig, tror tyvärr i alla fall över helgen. Men efter ett halvårs solsken ska man väl inte klaga, eller vad säger ni där hemma?
På tal om solsken, fina ungar det dära.

Kommentarer
Postat av: JENNY

AAAAAAAH asså jag dör vad söta dem är!

2012-01-20 @ 07:41:48
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Ja de är verkligen söta.........men de e du med!!!

2012-01-21 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0