Min kväll

Vad passar inte bättre än att gräva ner sig i psykologi en fredagskväll? Min bok som jag hyr kom idag och jag har lite att läsa med andra ord. Dessutom jobbar jag och har inget bättre för mig. På måndag börjar vi med ett nytt kapitel så här finns inte tid för att ta det lugnt. Suck.. Var på gymmet idag (har varit där varje dag, heja!) och körde tio minuters jogg, sedan intervallöpning i tjugo minuter samt arm- och benstyrka. Duktiga-Anna-fredag! Tänk att det alltid känns så bra när man går ifrån gymmet. Helgen är inte helt planerad än men jag håller er uppdaterade. Ska nog försöka ta mig till Burlingame för att träffa tjejerna.
.. Och just det, min bok väger typ två kilon.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Vad duktig du är snyggAnna :)

2012-01-28 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0