Larkspur, Marin

Nu har flytten alltså ägt rum och jag bor numera i Larkspur, Marin County. Huset är ganska kaosartat, men jag (med lite hjälp från mamman) packade upp barnens lådor idag. Colby och Sierra delar rum i det nya huset, och för de flesta syskon skulle det vara en mardröm, men dessa två filurer fullkomligt älskar varandra. Eftersom det här huset är mindre så kändes det som om jag inte alls fick plats med alla deras saker, även om vi har gjort oss av med massor! Men det blir nog bra. Alla hyllor och förvaringsplatser har inte kommit än så jag väntar på slutresultatet innan jag ropar hej. Mitt rum är väldigt mysigt, och litet. Det är grått med vita möbler samt gröna kuddar och handukar. Jag älskar verkligen grönt som accentfärg så jag blev positivt överraskad! Trodde mitt rum var ljusblått, vilket Colby sagt till mig, men det visade sig att han bara hade lite problem att skilja nyanserna. Goodie! På baksidan har vi en stor lekställning med två gungor, "apgång" och rutchkana som kidsen älskar. Oj vad Sierra tjöt av lycka när jag gungade henne idag. Nu kommer jag till den bästa delen, håll i er riktigt ordentligt nu.. På baksidan finns även ett apelsinträd och ett citronträd! Fattar ni? Detta är ju total lycka för en svensk och jag kommer stolt berätta för folk att jag minsann har bott i Kalifornien och ätit apelsiner från min egen baksida. Jippi! För att avsluta mitt inlägg så kan jag ju säga att vi inte kommer ha internet förrän typ torsdag, så just nu sitter jag på ett Starbucks och dricker en latte. Ska försöka uppdatera så fort jag kan, men nu vet ni i alla fall att jag lever och har det bra. Larskpur är ju inte lika bra som Burlingame, men jag kan nog trivas här ska ni se!
Apelsinträd och två bilder från mitt rum. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Danielle

ser jättefint ut, skönt att det inte var ljusblått ;)

2012-01-10 @ 04:17:52
URL: http://daniellesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

det kommer nog bli bra ska du se :)

2012-01-10 @ 10:21:41
URL: http://mkros.blogg.se/
Postat av: cecilia.

et lir ra rush! fint me apelsinträ! :)



(har haft söner mitt tangentor, ja)

2012-01-10 @ 21:14:37
Postat av: Pierre

Haha du har varit där en dag och du vet redan att det inte är lika bra :P Haha du får väl ge de några veckor iaf!

2012-01-11 @ 00:58:40
Postat av: Mamma

Det ser ju mysigt ut - du kommer att få det kanon tror jag.

2012-01-11 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0