Internet, ja tack!

Jag håller på att bli galen utan internet! Idag lyckades jag sno grannens internet för lite skype med Pierre samt la familia i Vallentuna. Äntligen! Känns sjukt konstigt att inte ha pratat med dem på typ en vecka. Starkt ogilla på det alltså. Jag hade massa saker att berätta och det hade dem med. Vi håller nämligen på att måla om tre rum där hemma, vilket känns skoj. Jag väntar med spänning på resultatet! Jag hoppas verkligen att vi får internet snart, känner mig jättebortkopplad utan det. Just nu har jag kopplat upp min dator på det internetet som mormodern har på sin iphone, och det verkar funka för nu. För er som undrar så börjar jag trivas mer och mer här i Larkspur, för jag måste erkänna att första kvällen här på mitt nya rum var jag inte långt ifrån tårar. Töntigt kanske, men det kändes bara så sjukt jobbigt att börja om från ruta ett. Men framför allt jobbigt att lämna två brudar som fått min vardag att bli så mycket bättre, och det känns fortfarande lite jobbigt. En positiv sak är att våra sleepovers kommer bli najs, och jag hoppas det blir många! Dessutom pratar vi om att boka Vegas, det skulle vara awesome.


Kommentarer
Postat av: JENNY

Anna du är så fin!

2012-01-18 @ 17:51:00
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Anzo min älskade dotter - se det här som en nu upplevelse och utmaning. Du får lära känna ny tjejer och ny ort. älskar dig puss...+ att det verkar ju supermysigt som du säger att träffa Danielle och Mathilda och sova över.

2012-01-19 @ 07:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0