Huset svämmar över av flyttlådor

Dagen började med skype med min fina storasyster Maria i cirka en timme. Hon befinner sig nu i Kalmar igen, efter att ha varit hemma över jul, och ska påbörja sin sista termin. Jag kan inte fatta att det har gått tre år redan! Jag ångrar så himla mycket att jag inte har hälsat på så ofta som jag velat. Men den där gången jag flög ner själv över en helg var så himla rolig och mysig. Jag fick verkligen smaka på studentlivet och sedan dess har jag längtat som en galning tills det är min egen tur. Vilket äventyr det är alltså! Tänkt, när jag kommer hem kommer Maria liksom bo i Stockholm någonstans och det är min tur att lämna Vallentuna för pluggandet. Vi börjar bli riktigt stora Majsan! Efter Maria skypade jag lite med världens bästa Pierre, för att sedan fortsätta med packningen. Just nu har jag faktiskt fått ner hela mitt rum i väskor samt flyttlådor och i morgon bär det av mot Marin. Jag har inte ens sett det nya huset och jag måste säga att det ska bli ganska kul ändå. Ikväll blir det middag och bio med Danielle och Mathilda. Vår lilla trio är himla bra faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Fining!

2012-01-08 @ 10:33:26
Postat av: JENNY

Oooooch lilla mini-Jenny får stanna och ruttna i Vallentuna..

2012-01-08 @ 21:28:29
URL: http://lidmanen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0