Half way there

Idag har jag varit i USA i exakt ett halvår. 6 månader. Tiden har verkligen gått fort. Men jag tycker det är skönt att den gör det, annars hade det blivit på tok för jobbigt. Tänk att jag inte har kramat min familj på ett halvår, det låter ju helt sjukt! Ett halvt år. Men nu börjar nedräkningen och det känns faktiskt bra att det är halva tiden kvar, den jobbigaste delen är liksom gjord. Om några veckor drar vi till Las Vegas och om drygt två månader kommer mamma, pappa, Maria och Jenny till San Francisco och det känns så jäkla kul! Ser fram emot det mer än något annat och någon gång varje dag tänker jag på hur vårt första möte ska bli. Det riktigt pirrar i hela kroppen och jag vet att våra två veckor tillsammans kommer bli otroliga. När de sedan åker hem har jag tre månader kvar till min hemkomst och under dessa månader kommer jag nog hitta på massa skojiga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0