Från Stockholm till San Francisco

Just nu sitter jag på biblioteket, kommer inte ha något internet på ytterligare en vecka. Suck.. Men men! Idag hände i alla fall något fantastiskt. Jag fick äntligen mitt efterlängtade paket som min familj i Sverige skickade till mig innan jul. Jag hade nästan gett upp hoppet eftersom paketet skickades från Stockholm den 15 december, alltså snart en månad sedan. Mamma och pappa har gnagt oroligt på naglarna, och jag förstår varför. I paketet fanns nämligen fem paket. Lejonkungen på DVD, Lejonkungen soundtrack (CD), Pelle Svanslös (DVD, bästa julkalendern), en almenacka med bilder på familjen samt en iPod (!). Jag blev helt jättelycklig när min hostmom sa att min julklapp äntligen hade hittat till vår brevlåda och jag öppnade den med kärlek. Tänk att min mamma har tagit i dessa paket och slått in dem, och nu satt jag där på andra sidan jorden med exakt samma paket! Haha, kanske lite långsynt men ändå, det kändes fint på något vis. Tack min fina familj! Ikväll ska jag somna till Pelle Svanslös. Jag vet att jag fyller 21 om en månad men vem älskar inte Disney samt en bra julkalender? Jag och min Disneysamling kommer dö ihop! Och Lejonkungen är den bästa filmen jag vet. Jag har den på VHS men den är i princip söndertittad efter alla år, alldeles blurrig och brusig, och jag har väntat länge på att den ska komma ut på DVD. Lycka! Men nu till något annat, på fredag ska jag få återse mina två vackra damer och vi ska äta en födelsedagsmiddag ihop i självaste SF. Vår lilla Danielle fyller nämligen år (fast på lördag, men alla kunde inte då). Grattis vännen!

Dessa gosiga pjamasungar busade jag runt med i morse. Gud vad jag älskar att höra dem skratta sådär mycket att de nästan tappar andan. Kärleksbrist är inget problem jag har här borta!

Kommentarer
Postat av: Maria

Oh vad bra att det äntligen kom fram! God jul :D

2012-01-12 @ 08:00:20
Postat av: JENNY

VAD SÖTA PYJAMASDRÄKTER!!!!! Haha asså Anna, jag säger det igen - fan vad skönt att det kom fram! Är helt chockad att det har tagit en månad (!). Puss!

2012-01-12 @ 19:38:30
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Innebär det här att jag också kommer att dö med disney filmerna?

2012-01-12 @ 21:55:39
Postat av: Mamma

Ja vilken lycka att du äntligen fick dem...puss

2012-01-14 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0