En vanlig tisdag

Dagen började med att ge kidsen frukost och sedan köra Colby till hans fotbollsträning (soccer) medan mamman tog Sierra till baletten. Efter det blev det lunch och sedan körde jag Colby till skolan som börjar klockan 13. Ganska knasig tid om jag får säga det själv, men ändå hyfsat skönt tycker jag. När barnen slutade vid 12 förut blev eftermiddagen ganska lång ibland, nu hämtar jag honom vid 15:45 och vid 17-tiden brukar jag börja med middag. Jag har också hunnit med att tvätta barnens kläder och vikt dem. Duktiga jag liksom! Jag slutar vid 18:30 och då blir det gymmet och sedan ska jag på jakt efter den där psykologiboken, hoppas jag hittar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0