En helg i Burlingame

Nu sitter jag här hos Danielle. Jag ska sova här ikväll, det blir mys. Tidigare idag åt vi lunch med Mathilda, det är verkligen så himla kul att träffa dem! Och Burlingame ser precis likdant ut som när jg lämnde det. Ikväll funderar jag och Danielle (M jobbar) på att gå ut på en 18+ klubb, men vi har inte bestämt oss än. Känns som om det mest hänger sextonåringar där.. Jag fyller ju liksom 21 om två veckor men jag fattar att Danielle och Mathilda börjar bli lite desperata. Haha. Vi ska i alla fall till stan och äta middag först. I morgon blir det förmodligen en trip till Standford för att gå på ett utomhuscentrum samt kanske kolla in campuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0