Del av min helg

Fredag ocg lördag har verkligen varit toppendagar. I fredags kväll tog jag färjan till stan för att möta upp Danielle och Mathilda för en födelsedagsmiddag. Vi åt på en asiatisk restaurang och det var verkligen supergott och supermysigt. Efter det tog vi en fika innan vi begav oss mot Burlingame. Jag sov hemma hos Danielle och när vi kom in på hennes rum blev vi mycket förvånade när vi såg tjugo ballonger, go hostfamily! På lördagen åt vi lunch på kära Urban Bistro och jag använde även mitt manikyr samt pedikyr presentkort och nu känner jag mig väldigt fin. Jag ska verkligen börja utnyttja att det är så billigt här! När jag kom hem på kvällen blev det bio med en svensk tjej som heter Elli samt två andra. Vi såg Contraband med Mark Wahlberg och den var verkligen super! Jag brukar inte gilla sånna filmer men jag satt som på nålar hela tiden. Bra fimtips till er alltså. Hoppas vi får internet hemma snart för jag håller på att bli tokig eftersom jag inte kan skypa med min familj samt Pierre. Gaah! Nåväl, värre saker har ju hänt. Hoppas er helg varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0