Början på något annat

Dagen har bestått av packning. Jag har fått ner mycket av barnens grejor och jag börjar se ett slut på det hela. Imorrn ska jag nog börja packa mitt eget rum, alltså lägga ner mina kläder i resväskan. På söndag klockan 08:00 kommer flyttbilen och sedan är det hejdå Burlingame. Inte för alltid men i alla fall som min vardag, och jag hoppas verkligen att Larkspur (Marin) kommer ge mig ett lika fint halvår som jag har haft här! på kvällskvisten idag träffade jag Mathilda för middag, vilket var mycket trevligt. Igår åt vi alla tre (jag, Danielle och Mathilda) på Cheesecake factory och det var så himla skönt att träffas allihopa igen! Både Mathilda och Danielle har haft sina svenska familjer på besök så vi alla tre har inte setts på ett tag känns det som. Det är två bra tjejer det där, kommer sakna dem! I morgon bitti blir det skype med mamma innan jag jobbar 8-17. Jag älskar skype och jag kan inte säga det nog många gånger.
Solnedgång i Arizona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0