What doesn´t kill you makes you stonger

Jag spelar Kelly Clarkson och äter godis. Jag vet inte vad jag ska skriva, just nu har jag inte lust med något. Jag verkar ha kommit in i en halvårssvacka och det är inte ett trevligt ställe att vara på faktiskt. Jag skypade med mamma, pappa, Jenny och Pierre idag och det blev ju inte bättre av att se deras fina fejs, snarare blev saknaden större. Fan.. Ibland önskar jag att jag var tio igen och inte behövde tänka på något annat än vad jag skulle äta till mellis. Men det är väl som min rubrik säger, what doesn´t kill you makes you stronger, jag har bara lite svårt att se det just nu.

Kommentarer
Postat av: cecilia.

<3!

2012-02-02 @ 16:38:58
Postat av: Elaka Faster

Oj oj oj då,ja livet är ju så. upp o ner liksom, hoppas svackan blir kort!! KRAAAAAM

2012-02-02 @ 18:47:04
Postat av: Mamma

Min äslkade lilla gumma - det var mysigt att skypa med dig igår. Du ska se att du känner dig bättre snart, ibland är det bara sådär neråt så har vi alla ibland! Puss älskar dig.

2012-02-02 @ 21:52:38
Postat av: Emma

Tack för låttipset! Har det själv ganska jobbigt just nu, fast jag har precis anlänt till USA så det är väl kanske därför. Konstigt nog så hjälpte Kelly Clarkson faktiskt. Alltid uppskattat. Lycka till där borta :)

2012-02-04 @ 06:54:31
URL: http://emsaupair.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tänk på Anna att du slipper 20 minus grader iaf, och så har du ju LV och se fram emot, och så din familj som kommer, och vips är du hemma igen. Kram

2012-02-05 @ 20:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0