Vardag

Just nu sitter jag på bibblan och har precis hittat min psykologi artikel som jag ska utgå mitt arbete ifrån. Känns inte alls kul, jag antar att det bara är att få det klart. Jag måste faktiskt säga att jag har tagit mig lite vatten över huvudet, men nu får jag stå mitt kast. Jag kan ju inte betala massa pengar för att skita i kursen! Önskar dock jag hade tagit något annat.. I morgon börjar jag vid 12-tiden (inte helt hundra) och då ska jag nog till gymmet en sväng. Jag har tyvärr inte fått till det här med gymrutin ännu, eftersom jag jobbar hela dagarna och jag hatar verkligen att gå dit på kvällarna, så himla proppat med folk! Det är kö till precis allt och man får bara ha löpbandet/spinningcykeln/crosstrainern i tjugo minuter. Usch, hatar det verkligen. Men de dagarna jag börjar senare åker jag gärna dit. Synd att det inte är så ofta bara. I Burlingame var jag ledig tre timmar på dagen när barnen var i skolan, men här i vår nya vardag har jag inte den lyxen. Nåväl. I kväll blir det One tree hill i sängen, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0