Solig torsdag

Idag stod termometern på 24 grader celsius, och det är bara att tacka och ta emot. Jag och kidsen har spenderat mestadels av dagen utomhus i det fina vädret och nog fick jag smörja in dem i solkräm. Vi åt även lunch ute och hade det allmänt mysigt. Jag och Colby har dessutom haft väldigt intressanta samtalsämnen dagen igenom, när den lilla mannen kommer igång så finns det inte något stopp. Det är så härligt att höra alla hans tankar! Idag har det inte känts som om jag har "jobbat" utan jag har bara haft en otroligt bra dag tillsammans med mina två mysiga värdbarn. Vardagen här kan nog inte bli så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag blev glad igår när jag gick utanför dörren och fick fårkänslor för att det var typ 7+. Sen läser man det här och blir mer avis än någonsin... Men kul att du har fint väder, det är ju alltid bra!

2012-02-24 @ 07:31:43
Postat av: cecilia.

haha, de ser verkligen ut som mini-människor i de där stora stolarna! :D

2012-02-25 @ 17:01:25
Postat av: Mamma

Vad mysigt det ser ut....

2012-03-10 @ 00:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0