Psychology of human development over the lifespan

För er som undrar skvallrar rubriken om vad jag sysslar med just nu. Detta är vad min kurs heter och jag sitter här och försöker hitta en "developmental psychology journal article" som jag kan utgå min uppsats ifrån, men det går inte så jättebra. Jag nog ge upp det här och gå till skolans bibbla imorgon när jag slutat jobba, de kanske kan hjälpa mig. Jag är inte alls taggad på den här uppgiften alltså, men jag fokuserar på hur bra det kommer kännas sista dagen när hela kursen är klart. Den är inte förrän maj, men i alla fall. Det som jag hittills tycker är den största skillnaden med att studera här i USA jämfört med Sverige är alla principsaker. Min lärare hade en 50 minuter lång genomgång på hur vi skulle skriva denna assignment, alltså inte själva innehållet, utan bokstavligen talat HUR. Typsnitt, indrag, inga sidonummer, single spaced, absolut inte ditt namn på mer än första sidan och bla bla bla. Jag har i och för sig inte pluggat på universitet hemma i Sverige än, men herregud vad han malde på om småsaker! Och det gjorde ju mig skitnervös för tydligen har det han gick igenom väldigt stor inverkan på betyget med avdrag av poäng och sådant och jag känner bara; men come on! Bry er om något viktigare istället. Punkt slut.
Tur att jag har lite jordgubbar att mumsa på.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sånt får man lära sig på samsam linjen wink wink. ska vi ta ett skypemöte snart eller? du hörde aldrig av dig.

2012-02-16 @ 09:07:57
URL: http://mkros.blogg.se/
Postat av: matilda

haha, wink wink skulle inte bli fet. den skulle ha hängbananer. du vet ""

2012-02-16 @ 09:09:56
URL: http://mkros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0