No words.

Mannen på bilden har ju hängt med ett tag och såhär snygga var vi 2008. Många kanske undrar hur det går för oss nu när jag befinner mig i Kalifornien och han i Oslo, och jag kan säga er att det går precis som vanligt; bra. Helt otroligt jäkla bra för den delen. Det går inte en dag utan att jag älskar den killen lika mycket som jag har gjort under de senaste 6 åren. Du och jag. Anna och Pierre, Anzo och Pierrkan, Snuttebulle nr1 och 2, den bestämda och den medföljande, den sjusovande och den tvtittande, godisgrisen och tvättbrädan, blond och blondare, spenderaren och spararen, den hetsiga och den lugna, klassmamman och det instängda partyodjuret, bill och bull, piff och puff, yin och yang. Det är helt enkelt vi.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Love it! :D

2012-02-28 @ 17:31:35
Postat av: Sandra frisk

Ni är ju för sötaaa :)

2012-03-03 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0