Happy birthday to me

Ja då var dagen kommen. Dagen med stort D, nämligen min födelsedag! Tjugoett hela år har jag hunnit bli och dagen har börjat väldigt bra. Ställde klockan på 07:57 för att skypa med familjen Lidman där hemma och vilken skönsång jag fick vakna till. Tyvärr blev det inga tulpaner eller tårta men det gjorde inte så mycket. Maria var hemma från Kalmar så det blev en hel familjereunion. Lycka! Sedan blev det skype och en ytterligare lite skönsång från världens finaste pojkvän som befinner sig i Oslo. Tack alla ni, det är skönt att jag har er på andra sidan jorden! Sedan blev det brunch på ett jättemysigt ställe här i Larkspur med min värdfamilj och jag åt bagel med cream cheese, rökt lax och tomat. Så himla smarrigt! Jag fick dessutom ett presentkort på ett spa där man kan välja bland massager eller ansiktsbehandlingar. Sjukt najs! Nu kommer jag till den bästa delen, nyss alldeles random, bestämde jag och mina Burlingametjejer att vi skulle bo på hotel och parta till det lite extra. Det är inget superfint hotel men det kommer ändå bli kanonskoj! Det kommer nog bli en ovanligt bra födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis igen fina du, låter som en toppendag på andra sidan jorden :)

2012-02-11 @ 22:35:00
URL: http://gingerinfrance.blogg.se/
Postat av: Pierre

Fira som tusan!

2012-02-12 @ 00:43:02
Postat av: cecilia.

ilken superie! hoppas ni hae jättekul! :)

2012-02-12 @ 10:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0