Grand Canyon och Las Vegas

Okej, vart ska jag börja? Jag har haft den bästa helgen någonsin! Förutom att vi körde en och en halv timme fel när vi skulle till Grand Canyon och att jag glömde min kameraladdare på hotellet så har dessa dagar varit helt otroligt awesome. Grand Canyon var precis så stort som man hade tänkt sig och att stå där i eftermiddagssolen och lyssna på tystnaden med två fantastiska vänner är ganska svårslaget. När vi sedan gick ut i självaste Vegas på kvällskvisten trodde vi aldrig att vi skulle komma i säng klockan 5:30 (ett dygn senare än när vi började resan), ibland kan livet överraska en riktigt ordentligt! Vilken kväll vi hade, herre min gud alltså. Jag har nog aldrig skrattat och dansat så mycket under hela mitt halvår här och när vi sedan vaknade dagen efter mådde vi som vi förtjänade. Men inte kunde vi ligga och såsa på hotellrummet när vi befann oss i Las Vegas utan vi gick ut för att se vad staden hade att bjuda på i dagsljus. Jag kan ju säga att jag aldig sett något liknande. Man visste inte vart man skulle titta för allt är så otroligt häftigt! Det finns bara ett Vegas och att min helg tillsammans med Danielle och Mathilda blev såhär lyckad gör mig så sjukt glad. Jag kan verkligen tänka mig att åka tillbaka!

Kommentarer
Postat av: JENNY

Härligt! Och jag kan meddela att jag har typ en likadan kofta som du, fast köpt på BikBok!

2012-02-20 @ 19:38:22
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Annelie

Visst är det häftigt, måste upplevas. Kram

2012-02-20 @ 21:53:23
Postat av: erika

å det verkar ju alldeles fantastiskt! (jag får nästan svindel av den första bilden men samtidigt är den helt awesome!)

Kram

2012-02-21 @ 03:12:33
URL: http://enhimlansmassa.tumblr.com
Postat av: Mamma

Det ser superhärligt ut! Vad kul att det blev så lyckat, jag är så glad för din skull puss och Kram

2012-02-22 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0