Fortsättning tisdag

Det blir inget bibliotek för mig ikväll, slutar 21:15 och det stänger 21:00. Haha. Jag får helt enkelt hitta motivation här, det ska nog gå. Idag skypade jag först med min kära mamma som jag får återse om drygt en månad. Det kommer bli helt galet underbart! Jag vet inte hur jag kommer reagera när jag ser min familj igen, men det kommer nog kännas helt fantastiskt. Sedan fortsatte jag skypandet tillsammans med Viktoria och Sofia och det var mycket trevligt vill jag lova! Har inte insett förrän nu att jag verkligen saknar mina tjejer där hemma, och jag längtar tills vi alla ses igen. Efter gymnasiet blir det så himla svårt att hålla kontakten med alla. Alla är ute och flänger på olika håll och man hamnar i otakt på något sätt. Desto bättre lär det ju då bli när vi ska ses och berätta om alla våra äventyr, och jag ser fram emot det supermycket!
Söta Sofia på hennes 20-års kalas. Hittade ingen bild på dig Viktoria, men alla vet ju hur himla snygg du är!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja det var riktigt myspys att skypea! SNART är du hemma. ;)

2012-03-04 @ 13:33:03
Postat av: Sofia

ja himla myspys, ännu mer myspys när du kommer hem!

2012-03-04 @ 15:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0