En underbart bra födelsedag

Gårdagen blev så himla lyckad. Först träffades jag, Danielle och Mathilda inne i stan på vårt hotell för att sedan knata iväg och köpa nya jeans till mig. Jag var i desperat behov av ett par nya och det blev minsann ett par riktigt fina Levis. Efter det gick vi tillbaka till hotellet, fast det tog hur lång tid som helst för det var en kinesisk parad inne i stan på grund av det kinesiska nyårsfirandet, och vi blev nästan mosade. När vi väl kom fram drog vi igång musiken, fixade oss och drack lite vin. Att bara göra sig i ordning är verkligen något jag saknar här! Vid 19-tiden mötte vi upp Tina och Sarah (två av mina nya Marin-vänner) på en asiatisk restaurang som var väldigt busy, och trots att vi hade bokat bord fick vi vänta en halvtimme, dåligt. Restaurangen var i alla fall väldigt mysig och maten var kanon. Jag beställde även in en mojito, bara för att, och den smakade riktigt bra såhär efter snart sju månader. Det kändes verkligen toppen att kunna beställa en drink! Eftersom jag var födelsedagsbarn denna afton bjöd restaurangen på efterrätt vilket gjorde mig väldigt glad. Efter restaurangbesöket fortsatte vi till hotellet där vi snackade, spelade kort och skrattade några timmar. Under hela kvällen hade jag en såndär riktigt bra och skön känsla, man lever liksom i nuet och man har det så himla härligt! Hela min födelsedag var verkligen awesome! Helhelg inne i stan är något vi borde göra oftare. Dag två vaknade jag, Danielle och Mathilda och konstaterade att en burrito skulle sitta fint och efter både lunch och bio begav jag mig hemåt. Jag hade inga höga förväntningar över min födelsedag och hur den skulle firas, men jag kan ju bara konstatera att den blev toppen. Tack alla fina tjejer!

Kommentarer
Postat av: danielle

tack själv vännen! kul att du valde att lägga upp en av dem värsta bilderna som togs under kvällen ;)haha

2012-02-13 @ 03:33:12
URL: http://daniellesamuelsson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Fan vad härligt tjejen!

2012-02-13 @ 10:15:09
Postat av: cecilia.

så himla ra att et le så ra! :)

2012-02-13 @ 17:49:51
Postat av: Matilda

WOHO dricka i USA!!!!!

2012-02-16 @ 09:09:10
URL: http://mkros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0