Bara massa kärlek

Jag börjar jobba alldeles strax men tänkte bara ge er en snabb uppdatering. Var på gymmet fast jag inte alls kände för det och sprang i en halvtimme. Det kändes awesome efteråt kan jag ju säga! Sedan svängde jag förbi och köpte "nålar" till min anslagstavla (tappade bort de andra nålarna i flytten) och hängde upp alla mina fina bilder. Min favorit är almenackan jag fick av min älskade familj i julklapp, bara massa fina bilder på oss! Har inte haft en almenacka eller kalender under hela min tid här och jag måste säga att jag har saknat det. Man får mycket bättre perspektiv på saker och ting och dessutom kan jag skriva in viktiga saker. De närmaste veckorna är min födelsedag samt Grand Canyon/Vegas inskrivet. Helt okej så här i deppigheten faktiskt. Nedräkning till familjens ankomst är också inskrivet. Idag är det 63 dagar kvar. Det låter ju inte alls så farligt måste jag säga. Sextiotre.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är bra söt du som räknar ner till vår ankomst:) Älskae dig <3 <3

2012-02-07 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0