Those were the best days of my life

När jag tänker tillbaka på mitt liv i California kan jag inte sätta ord på vad jag känner. Det var så jäkla otroligt och underbart och jag saknar alla mina fina vänner varje dag. Alla minnen och alla skratt ligger fortfarande nära till hands, och jag kommer alltid bli helt varm i hjärtat när jag tänker på er och allt jag har varit med om. Jag känner ren och skär lycka när jag bläddrar bland alla bilder och tänker tillbaka på alla äventyr. För visst har det varit många, äventyr alltså, och ingen är lyckligare än jag att just ni delade dem med mig.

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig <3 men vi ses snart fina du.

2012-08-09 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0