Reunion

Igår kväll mötte jag upp Tina (som var au pair samtidigt som mig) för middag på Vapiano i stan. Det var riktigt kul att se henne igen! Maten var supergod och det kändes väldigt fint att sitta och prata om sånt som bara vi förstår. Mina vänner här i Sverige är ju världens bästa, men de kan aldrig förstå eller ha samma gemenskap som jag nu har med mina nya vänner. Tina lärde jag känna i den vevan när jag flyttade från Burlingame till Marin, och nu i efterhand är jag så himla glad att jag flyttade! I oktober kommer två av mina andra Marinbrudar upp till Stockholm, nämligen Isabelle (Helsingborg) och Elin (Kalmar) och jag ska verkligen försöka att vara hemma då. Det känns väldigt märkligt att träffa sina "USAvänner" i Sverige, men jag gillar det skarpt!
 
 
Isabelle, Tina och Elin på vår favvo klubb Vessel i San Francisco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0