Biomåndag

 
Igår umgicks jag med den här fina bruttan samt min pojkvän. Vi var på bio och såg den svenska filmen "Cockpit". Jag och Matilda tyckte den var otroligt rolig och satt och skrattade igenom hela, medans Pierre tyckte den var sådär (?). Innan filmen åt vi en mysig sushimiddag och efter shoppade jag och Matilda lite grejor på BikBok. Jag har numera en superfin skinnjacka (inte äkta dåra..) som jag kommer använda flitigt i höst. Supernajs! Senare idag ska jag skypa med en annan fin vän, nämligen Danielle som fortfarande befinner sig i Burlingame. Imorgon börjar hennes resa hem mot Sverige och jag längtar så himla mycket tills jag får krama henne igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0