En mycket bra dag

Dagen till ära har bjudit på riktigt sommarväder. Säkert 25-27 grader och strålande sol! Så jäkla najs. Jag, Colby och Sierra var i förmiddags på Discovery Museum, ett ställe precis bredvid Golden Gate bridge som har massa skojiga saker både inomhus och utomhus för barnen. Det är den perfekta platsen att bara ta det lugnt och ha uppsikt över dem (jämfort med att behöva aktivera dem själv) och jag trivdes som fisken i vattnet där på min bänk i solskenet. Glömde dock att smörja in mig med solskyddsfaktor precis vid kanten på linnet.. Aj, aj. Tur att jag inte glömde smörja in barnen i alla fall! Vi hade tagit med oss lunch och vid 12:30 åkte vi hemåt. Colby har skola varje dag utom måndagar mellan 13:00-15:45 och under den tiden lekte jag och Sierra ute på en filt på baksidan. Där åt vi även massa apelsiner som vi plockade från vårt träd samt ritade. Den lilla damen börjar bli riktigt duktigt på att hålla sig innanför linjerna, kul! På torsdagar har båda kidsen simlektioner och Colby trivs väldigt bra i vattnet där han plaskar runt medans Sierra helst håller sig i kanten. Idag tvärvägrade hon att hoppa i tyvärr, så det fanns inte så mycket jag kunde göra. Kan ju inte slänga i henne och hoppas på det bästa precis..



Colby och Sierra

San Francisco är nog världens dimmigaste stad. Visst är Golden Gate bron fin?



Sitta i en bänk på solen resulterade i...



.. Detta. Snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0