Kärlek

Tiden tillsammans med min familj var som sagt helt fantastisk bra. På torsdagen när de anlände fick jag sluta vid tvåtiden och då tog jag färjan in till SF. När jag närmade mig lägenheten vi alla skulla bo i fick jag ett sms, "nu är vi här", och gissa om hjärtat började slå hårt? När jag gick där på Bay street tittade jag mig ivrigt omkring och preics när jag stannade vid en röd gubbe (övergångsställe) så såg jag dem. De hade parkerat bilen på gatan (backen) och det var så underligt att se dem. Först märkte de inte mig för jag stod kanske 50 meter bort, men sen såg jag hur pappa pekade åt mitt håll och alla vände sig om. Bil efter bil passerade och jag kunde knappt vänta tills det skulle slå om till grönt. När det väl gjorde det började jag springa, och det gjorde även Jenny och mamma, och det bubblade så mycket känslor inom mig. Ögonen vattnades och när jag äntligen fick krama om dem brast jag ut i gråt. Lycka var verkligen ordet och jag ville aldrig sluta krama dem, alla fyra. Jag kan inte beskriva hur fint det var att träffa dem efter snart nio månader, men ni kan nog tänka er. Veckan och aktiviteterna flöt på; vi var på Alcatraz, hemma hos mig i Larkspur, Union Square, Fishermans Wharf, China Town, Gillroy outlet, Santa Cruz, Highway 1, Muir Woods, Stinson Beach, Golden Gate, Lombard street, vi åkte Cable car, samt att vi lunchade i Burlingame sista dagen. Shoppat har vi gjort en hel del också, samt strosat omkring i stan. San Francisco är ett himlans vackert ställe och att bara gå omkring och titta på alla backar och kvarter är mysigt i sig. Sen har vi ju såklart ätit på massa fina restauranger, och även en hel del hemma. En av vår familjs favoritsysslor är att laga middag, äta tillsammans och skratta en massor för att sedan avsluta kvällen med en film. Det är nog det jag har saknat mest och jag satt riktigt och njöt varenda sekund av dessa kvällar. Jag älskar oss så otroligt mycket. Allt det roliga har som sagt ett slut, men det kändes inte alls för bittert. Det kommer ju vara vi hela livet så det är väl ingen idé att sura! Tack för en underbar semester gänget, jag saknar er redan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt vi hade det..................puss

2012-04-16 @ 16:40:36
Postat av: Viktoria

Fina ni!!

2012-04-17 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0