Solen är här

Vädret här i SF är just nu fantastiskt! Både idag och igår har det varit riktigt sommarvarmt och jag har gått i mina älskade chinos och linne. Hur skönt som helst! Sommaren är på g helt enkelt. Idag tog jag mig till gymmet efter jobbet, och där blev det 30 minuter på löpbandet, 10 minuter på cross (det gick ett bra program men jag orkade inte spinga mer så var tvungen att byta maskin, haha) samt lite mage. Känns alltid lika bra efteråt! Som sagt är ju det här med ensamträning inte riktigt min grej, och jag har märkt att jag verkligen saknar fotbollen. Svetten, gräset, bollen, flåset och sammanhållningen. Fotboll är ju helt klart världens bästa sport. Får se om det kan finnas lite tid för att sparka boll när jag kommer hem om 14 veckor (!). Hoppas!

Slänger in en bild på Jenny och pappa i en av de brantaste backarna i San Francisco. På bilden står de raklånga, eller i alla fall Jenny. Har jag sagt att det är läskigt att köra bil i denna stad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0