Slutet på något fint

Min hembiljett är nu bokad. Jag lämnar Larkspur, mina fina kids och mitt liv här kvällen den 25 juli, exakt ett år på dagen sedan jag började mitt äventyr. Jag landar på Arlanda närmare 22:00  torsdagen den 26 juli, och det ska bli så skönt. Ser inte fram emot att säga hejdå till mina gosungar och kompisar, och jag ser definitivt inte fram emot de 13,5 timmarna jag ska sitta sitta ensam på ett flygplan och be till gud att tiden ska gå fortare, men jag ser fram emot känslan jag kommer att ha när jag har fått mina resväskor och ska gå ut och möta mina älskade. Den längtan kan jag leva på ett tag, men det känns ändå himla skönt att ha ett datum. Ett datum på slutet av mitt livs resa och början på mitt nya liv. Jag har 13 veckor kvar nu, vilket är ungefär lika med ett svensk sommarlov. Tiden kommer gå fort, det vet jag alldeles säkert. Det ska bli så underbart att komma hem till min andra halva igen. Har under ett års tid saknat en del av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Vi väntar på dig med öppna armar snygging :)

2012-04-24 @ 21:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0