Poolhäng och pizza

Uppsatsen blev till slut klarskriven och jag kunde njuta till fullo av min fredag. Vid 16:30 tog jag på mig min bikini, en klänning, solbrillor och flipflops och begav mig till Isabelle där även Tina befann sig. Vi stekte i solen, läste tidningar och badade. Helt galet underbart! Idag har det verkligen varit VARMT. Efter poolhängandet åkte vi och åt middag i Tiburon. För min del blev det pizza med pruciutto och ruccola, mums! Efter middagen blev det filmmys hemma hos Isabelle innan Ida (en annan tjej) skjutsade hem mig. Nu har jag börjat packa lite partyoutfits för jag och Burlingametjejerna ska förmodligen dra till Santa Cruz lördag-söndag. Fyfan vad najs! Hej sommaren!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är inte alls avundsjuk.

Hälsningar från ett 6-gradigt Kalmar

2012-04-21 @ 09:56:17
Postat av: cecilia.

Gud så underbart du har det, njuuut! :D



(är inte heller avundsjuk här i ett 7-gradigt Oslo)

2012-04-22 @ 16:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0