Onsdagkväll

Sitter på Starbucks och dricker en kaffe för tillfället. Om ett tag ska jag bege mig till Cheesecake factory för ett au pair meeting. Gillar inte att gå på dem så värst mycket, men när det ändå var så nära så kände jag att jag lika gärna kunde gå dit. Kan ju förresten berätta att jag fick ett B på min första uppsats. Jag blev lite förvånad faktiskt! Det är ungefär 4 kurstillfällen kvar (tror jag) och det känns riktigt najs att det snart är slut. I och för sig är det ganska mycket nu i slutet, men när allt är klart ska jag klappa mig själv på axeln och säga "bra jobbat". Sen kan jag ju avsluta med ett citat från en liten fröken jag känner: "Anna.. I think I´m ready for my own garbage can". Hon är ju för söt ibland. Ungefär som om att få en egen soptunna är ett av livets alla steg. Haha, jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0