Nervevad ruta och hög musik

Ibland är ju livet bara för bra. Bilresan ner till Santa Cruz gick väldigt lätt (cirka 1h 20 min) och vi dunkade på med massa bra partylåtar. Lördagskvällen blev riktigt lyckad och jag och mina blue ladies fick oss många skratt. Söndagen däremot var mulen och kall, trots att väderprognosen sa strålande solsken. Skit också tänkte vi, men vi begav oss ändå ut på stan. Vi ska definitivt åka tillbaka när det är bättre väder så man kan ligga på playan! Santa Cruz är en riktigt sommarstad, och vi kände att vi inte fick uppleva den till fullo. Vi bestämde oss i alla fall för att åka till min sida av bron och hänga resten av dagen. Där blev det middag och bio i vanlig ordning, söndagar är våra biodagar. Vi såg "The lucky one" och vi alla tre satt och dreglade över en väldigt bitig och manlig Zac Efron som har huvudrollen. Filmen var väldigt bra och jag rekomenderar er tjejer där ute att se den!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Du är snygg!

2012-04-23 @ 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0