Kina och cheesecake

Är nyss hemkommen från middag med Isabelle, Elin och Ida och jag är verkligen proppmätt. Vi åt på en kinesisk restaurang och sedan begav vi oss till Cheesecake factory för efterrätt. Jag och Elin delade på en underbart god carrotcake and cheesecake (ihopsvirlade) och vi alla satt och hade det trevligt. Det är så himla lättsamma tjejer jag har träffat här uppe och det är alltid lika najs att träffas för att få prata av sig lite. Bra kväll helt enkelt. För att prata om något annat så börjar jag bli riktigt pirrig inför torsdagskvällen när jag äntligen ska få krama om min familj igen. Tyvärr måste jag jobba hela dagen (även fredag men sen är jag ledig!) och kan därför inte hämta upp mina fyra fina som landar 13:30 lokal tid. Det känns faktiskt lite trist, men jag kommer ta mig till SF på eftermiddagen/kvällen och då kommer vårt fantastiska första möte äga rum. Jag är så himla spänd. Känslan i magen när jag är påväg till deras lägenhet och de hårda hjärtslagen när jag kliver in i porten. Efter åtta och en halv månad är vi tillsammans till slut, och jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Min familj. Vi fem i SF. Bättre kan det inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0