Keep on going

Dagen har flytit förbi bra, kom precis hem från min psykologi. Även den börjar närma sig sitt slut, dock har jag två stycken inlämningsuppgifter, ett prov samt "final exam week" kvar, vilket inte känns så jättekul. Men men! Om drygd en månad är det finito. Annars händer inte så mycket just nu. Har tvättat en del kläder, inte städat mitt rum, upptäckt att min nyinköpta keps skärm är sned samt tagit slut på alla mina pengar. Yes! För att berätta något mer exciting kan jag ju nämna att jag och Danielle smider planer för att åka till San Diego en weekend i maj på sol och bad semester. Det låter ju faktiskt helt underbart, precis vad jag skulle behöva (Mathilda har andra planer då, så det är därför hon inte är inräknad). Nu blir det sängen och "Grey´s Anatomy", sköönt. Förresten famljen Lidman, pärlplattorna är en superhit!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså jag dör vad söta de är!

2012-04-17 @ 21:11:40
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: Mamma

Vad kul att det blev lyckat! Håller med Jenny de är verkligen jättesöta. Hälsa dem så mycket och ge dem en kram från mig. Puss

2012-04-18 @ 06:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0