Härligt grönt och varmt

Sommarvärmen fortsätter och hela helgen ska det vara mellan 25-30 grader. Jag tackar för det jag! Just nu sitter jag och försöker skirva på min uppsats som ska in på måndag, det går ganska hyfsat faktiskt. Känns dötrist dock eftersom vädret är som det är. Ikväll blir det i alla fall middag på någon mysig uteservering med Marintjejerna (för er som undrar hur man utalar Marin så är det inte som mariiinblå, utan mer som "marinn", märkte att min familj hade lite problem med utalet så jag tänkte tipsa er andra), känns sjukt najs. I morgon ska jag träffa mina Burlingametjejer, och jag känner på mig att det kommer bli en sjukt bra, och varm, helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0