Födelsedag

Idag fyller min värdmamma 40 år och vi hade ett familjekalas för henne. Vädret visade sig från sin bästa sida och vi satt allihop ute i trädgården och åt mat och tårta. Colby hade lärt sig spela "Happy birthday" på piano, och hans mamma blev väldigt glad när han överraskade henne med det. Allt var väldigt lyckat och nu sitter jag här på mitt rum och ska ta tag i psykologin. Har man skjutit upp det så har man, och nu finns ingen återvändo. Förresten så kan jag ju meddela att det inte blev någon sligning för mig. Det var min värdmamma som hade låtit mig ta över hennes tid hos frisören men det blev något knas och jag var inte inbokad. Tråkigt! Får se om det blir en annan gång kanske. Jag kan ju även berätta att min värdfamilj har köpt en ny utesoffa till vår baksida. Där satt jag igår och läste min bok. Hur skönt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0