Casa de Danielle

Det är alltid lika mysigt att umgås med Danielle och i helgen har vi ätit massa onyttigt, shoppat lite, kollat på film, gått på bio samt pratat, pratat, pratat. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och det verkar alltid som om det finns något slut. Innan jag kom hit till USA var jag nervös över vilka mina nya vänner skulle vara, och nu ett år senare, kan jag ju konstatera att jag inte kunde ha haft det bättre. Kärlek. Bion vi såg var i alla fall "Hunger Games", en film som varken jag eller Danielle var så sugna på att se men det snackas om det hur mycket som helst så vi var ju tvugna. Den var över min förväntan, på snudd till riktigt bra, så det kändes grymt kul. Annars så var väl helgen i stora drag väldigt lugn, vilket alltid är skönt. Kommer sakna min sovkompis nu när vi har delat säng i två nätter. Men det är som det är. I morgon kommer ju i alla fall inte bli väckt av ett ben som slängs över mig i hopp om lite mys (Haha, jag dör så söt du är D).

Kommentarer
Postat av: Danielle

haha måste du skämma ut mig på bloggen!! ;)

2012-04-02 @ 17:54:51
URL: http://daniellesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0