25 april

För er hemma i Sverige är det löningsdag, för mig är det nio månader sedan jag lämnade Sverige och tre månader tills jag återvänder. Nio månader låter galet långt! Även om det här året har varit tufft på många sätt, så kommer jag aldrig ångra att jag åkte. Allt jag har lärt mig under dessa månader värdesätter jag högt. Jag kan inte riktit sätta fingret på vad det är, men jag känner mig helt klart mycket vuxnare och självständigare, och jag är redo för allt annat som livet har att erbjuda. Hit me!

Kommentarer
Postat av: erika

wiihoo! det ar ju helt ovardeliga saker man lar sig borta sa har. Kor pa nu och njut av sista tiden - kommer ga alldeles for fort!

2012-04-25 @ 22:50:46
URL: http://enhimlansmassa.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0