Vardag

Grattis till mig som idag tog kaliforniskt körkort! Känns skönt att ha gjort det och inom några veckor har jag själva körkortet i mina händer. Idag hämtade jag kidsen från skolan vid 12-tiden och efter det åkte vi hem åt tortellini, byggde ett fort (eller "magic tree house that can fly", som Colby kallade det). Efter en stunds lekande, ganska länge faktiskt, så gick vi till lekparken och mötte upp några andra barn och deras au pair för en playdate. När vi kom tillbaka vad mormodern här och hon hade tagit med sig lasange. Och gud så gott det var! Nu ska jag möta upp Mathilda och Danielle för en kaffe. Som vanligt alltså..

Kommentarer
Postat av: Riise

Men grattis Annagos :D

2011-09-07 @ 09:27:47
Postat av: ewa

Grattis Annapanna, Kram

2011-09-08 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0