En röd bro

Idag har varit en riktigt bra dag. Det började med att jag lämnade Colby och Sierra i skolan vid nio. Sedan blev det en tripp till gymmet. Vid halv tolv åkte jag och mamman (som jobbade hemifrån) mot skolan för att hämta upp barnen och sedan bege oss mot Marin för att kolla på två hus. Marin ligger på andra sidan Golden Gate bron så jag åkte för första gången över den idag, men tyvärr (som nästan alltid) var det väldigt dimmigt och jag såg inte så mycket av den. Men i alla fall! Två hus och en snabb lunch senare befann sig mamman på ett möte och jag och barnen lekte i en närliggande park. I nästan två timmar roade vi oss med massa grejor och som vanligt var Colby väldigt intresserad av min kamera. Han skrattade så han kisnade när han tog bilder på dig själv, så söt. Hemma var vi igen vid kvart i sju tiden och en halvtimme senare mötte jag upp två fina damer från Svedala. Middag och prat kändes som en perfekt avslutning på en fin dag som denna. I morgon ska vi på en dagsutflykt, matsäck och volvo följer också med. Känns väldigt svenskt det där med matsäck faktiskt. En miniroadtripp med två nyfunna vänner kan ju inte bli annat än kanon!

Kommentarer
Postat av: cecilia.

jag är så avundsjuk på dig! kollade just dina bilder på facebook också, och när du lägger upp en fin bild på bron och en härlig bild på dig och kidsen, då bara måste jag tillbaka nu nu NU!!



var ska ni på roadtrip? ha en toppendag! :)

2011-09-10 @ 11:27:18
Postat av: Anna

Haha ja det är ju ett helt okej jobb liksom ;) (för det mesta i alla fall)



Vi ska till ett ställe som heter Half Moon Bay!

2011-09-10 @ 18:13:53
URL: http://annali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0