Trötta ögon

Nyss hemkommen från gymmet, nyduschad och med en smoothie i handen sitter jag här på mitt rum. Ska snart hämta kidsen och då är det slut på friden. Barnen vaknade inatt klockan 4 och gick in till sina föräldrar. När föräldrarna sedan skulle lägga dem i sina egna sängar vid 04:45 vaknade såklart jag av allt liv. Barnen somnade inte om och jag tror inte jag heller riktigt gjorde det. Gaah.. Det är svårt att sova rummet intill en femåring som sitter och leker med en bilbana, tro det eller ej. Är lite trött nu men antar att barnen också är det så det kommer bli en lugn eftermiddag! Håller tummarna för att minstingen inte är övertrött bara. Hoppas ni i Sverige har haft en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Det kan väl inte låta värre än när jag pratar i sömnen?

Tisdagen har varit bra, 4 timmar träning och nu kollar jag på Barca-Milan, Barca leder med 2-1 just nu. Puss

2011-09-13 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0