Thank god it´s Friday

Fredagens jobb är avklarat! I kväll ska jag träffa Lenka och Mathilda och vi ska äta på en italiensk restaurang som jag och Lenka har spanat in. Det blir nog trevligt! Jag gillar verkligen att äta ute, synd bara att om det smakar så kostar det. Men i morgon bitti ska jag i alla jobba några timmar, 7-10:30 och sen är jag ledig resten av helgen. Jag och Lenka ska till en tjej vi träffade i New Jersey och äta middag tillsammans med några personer. Vi ska även sova där så vem vet, kanske blir en drink eller två! Haha. Skämt och sido, men det känns faktiskt lite knasigt att man inte får dricka för ens man är 21. Man får ju liksom köra bil när man är 16 år, sjukt. Nu ska jag hoppa in i duschen, föna håret , sminka mig och spruta på lite parfym. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0