Thank god for skype

Mitt schema dagen till ära har varit väldigt oklart och ändrat sig under timmarnas gång. Mamman jobbar hemifrån idag så jag har haft det ganska lugnt. Hon körde dem till skolan så jag hade sovmorgon. Klockan 09:45 hämtade Danielle mig och vi drog en sväng till gymmet. 20 minuter på löpbandet, 5 minuter i trappmaskinen och 20 minuter bland maskinerna. Känner mig väldigt nöjd med min prestation och vill att det ska hålla i sig! Ska försöka gå minst varannan dag, om inte varje, och hålla mig någorlunda snygg. Haha. Plus, minus, noll är väl min egentliga metod, men just nu ligger jag mer på pluset så jag måste göra något åt saken. Efter gymmet gjorde jag en smoothie och åt lite nötter, samt att jag skypade med min pojkvän i en timme. Det var en fin och välbehövlig timme det! Tänk att Miami närmar sig, mindre än två månader nu. Längtar! I eftermiddag/kväll kommer jag jobba men vet inte riktigt när jag slutar. Nu blir det en kopp te medans mamman förhoppningsvis får Sierra att sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0