Superhelg

Det blev en burrito igår, och den var väldigt god den! Sällskapet vad inte fy skam det heller. Efter middagen gick vi och tog en kaffe och pratade om allt möjligt. Jag gillar mina två svenska tjejer här! Just nu är det i alla fall lördag och klockan närmar sig halv tolv. Min helg kommer bli så himla superkul och jag är väldigt glad för det. Klockan ett ska jag, Danielle och Mathilda träffas för att prata och förhoppningsvis boka LA. Efter det ska vi hänga lite till och handla mat till ikväll. Tillsammans ska vi laga något väldigt kurinariskt till middag, är ännu inte säker på vad det blir men det har pratats om potatisgratäng. Typiskt svenskt och vi blev sugna på det! Kvällen kommer alltså bli hur trevlig som helst tillsammans med mitt lilla Sverigegäng och i morgon ska vi träffas och äta frukost på ett amerikans frukostställe. Har inte gjort det än och jag har väldigt höga förväntingar! Söndagen kommer avslutas på bio där vi ska se"Lejonkungen", i 3D! Kommer bli awesome! Helgen kommer bli supernajs och nu ska jag hoppa in i duschen! Hoppas ni i Sverige har haft en bra lördag, min kommer i alla fall bli kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0