Spara pengar?

Måste bara flika in med att vi pratar om att åka till LA en weekend i mitten av oktober. Jag hoppas verkligen att det blir av för det skulle vara otroligt kul! Under mitt år här vill jag göra så mycket som möjligt faktiskt, och se allt det fina som USA har att bjuda på. Högst upp på min "to do list" ligger nog LA, Miami, San Diego, Las Vegas, Gran Canyon, New York och Lake Tahoe. Sen finns det ju tusen andra platser att besöka här, framför allt i Kalifornien. Sacramento, Santa Barbara och Santa Cruz är bara några av dem. Dessutom skulle det kännas skönt att vara ganska uppbokad under året och alltid ha något att se fram emot. Då slipper jag längta hem lika mycket och tiden kommer springa förbi. Jag får bara inte glömma att njuta av att faktiskt bo i självaste Kalifornien!

Kommentarer
Postat av: Elaka Faster

Såg på Jennys blogg att du fick "längta tilll Hudik" magkänsla, men Anna, vad är Enånger mot HELA AMERIKAT!!?? Enånger finns kvar när du kommer hem, jag lovar!!!(men utan långtradare utanför dörren!) i oktober försvinner E4an, då blir det tyst o lugnt!!kraaaaaam

2011-09-07 @ 10:16:06
Postat av: Anna

Haha ja jag vet. Men när jag kommer hem måste jag hälsa på på landet! Och det blir ju super när alla långtradare inte kommer åka där längre! Kraaaaam

2011-09-07 @ 17:41:00
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: Jenny

GLÖM INTE ATT BESÖKA ONE TREE HILL STADEN!! RIVERCOURT SKA JU RIVAS!

2011-09-07 @ 20:15:15
URL: http://lidmanen.blogspot.com
Postat av: cecilia.

spara pengar kan du göra senare i livet, tänk inte på det nu!! :D du kommer hinna med alla de där platserna :D santa cruz kör du ju till på cirkus en timme, perfekt dagsutflykt :)

2011-09-09 @ 17:26:55
Postat av: Anna

Ja jag vet! Men jag sparar så jag kan göra alla sakerna och slippa använda alla mina svenska pengar som jag vill ha när jag återvänder :)

2011-09-10 @ 18:56:00
URL: http://annali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0