Saga och läggdags

Klockan är kvart i åtta och jag har precis nattat barnen. Sierra var supertrött och har nog redan somat. Colby ropar lite då och då på mig men han somnar nog snar också tror jag. Mamman och Pappan kommer hem sent ikväll, och idag var faktiskt första gången jag själv skulle lägga barnen. Var lite nervös över Sierra, hon kan börja gråta hejdlöst efter sin mamma, men hon bara la sig ner efter sagan och nöjde sig med svaret att hon skulle se sina föräldrar i morgon. Pju! Just nu dricker jag en kopp te framför datan här i köket. I morgon är det fredag, igen. Sa jag att veckorna springer iväg här eller?

Kommentarer
Postat av: elaka faster

ååå vilken vacker mugg!!! Klarar den "goo testet" oxå??kraaaam

2011-09-09 @ 09:48:42
Postat av: Anna

Ja det gör den! Köpte den enbart till mig för familjen hade inga bra :)

2011-09-09 @ 16:59:59
URL: http://annali.blogg.se/
Postat av: cecilia.

kan du inte ta bilder i huset och maila mig? jag är så nyfikeeeeen! :)

2011-09-09 @ 17:30:20
Postat av: Mamma

Vad duktig du e. Du ser barnen nöjde sig alldeles utmärkt med dig som "läggare" Känns det inte nu att ni kommit varandra mycket närmare?

2011-09-10 @ 08:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0