Röda muggar

Dålig uppdatering, jag vet! Har haft lite mycket för mig så det är därför. I lördags tillbringade jag, Mathilda och Lenka dagen tillsammans och sedan spenderade vi kvällen med massa andra au pairer och hade det allmänt trevligt. Vi sov även över hos tjejen vi var hos så idag, söndag, kom vi hem vid 17-tiden. Känns kul att faktiskt göra saker på sina lediga stunder! I morgon är det röd dag här i USA, Labor day, så min familj är ledig. Ska enbart jobba på morgonen mellan 8-12 när päronen ska ut på en cykeltur. Vet i nuläget inte vad jag ska göra resten av dagen men Lenka är också ledig så vi två ska nog kunna klura ut något tillsammans. På tisdag börjar kidsen skolan och "höstrutinerna" tar sin början, äntligen!
Mathilda och Lenka igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0